Trusovice - noční pohárovka, 18.8.2012


Z Velké Bystřice jsme se vraceli někdy kolem 18. hodiny a bylo tedy jasné, že moc času na odpočinek a nějaké to posilnění doma nebude. Sraz na odjezd do Trusovic byl v 19:30. Už po cestě jsme si všichni postěžovali, jak na nás krásně doléhá únava, ale tak s tím se celkem počítalo.

Po příjezdu na místo byl areál již značně zaplněn. Zasedli jsme na lavky v místě, kde nebylo daleko k rozdělovači, a někdo vyjádřil obavu, zda tato volba místa byla šťastná. Venda s Mackou šly vyprosit nějakou tu horkou vodu pro nás žlučníkáře, abychom si mohli zalít naši bezkofeinovou kávu. To, že Nescafé Gold není až tak úplně bez kofeinu, nebudeme rozebírat. Některé přemohl hlad a tak došlo i na objednávku pizzy. Hned první útok potvrdil naše obavy a málem jsme schytali sprchu. Z našich dvou týmů šly první na start ženy. Obhajovaly vítězství z loňska. Rozběhnuto měly dobře, avšak Míša nevystihla moment kdy bezpečně zakleknout a několik vteřin bojovala s proudnicí, až její boj ukončil gejzír vody z prasklého béčka. Letos tedy bohužel NP. Po několika dalších týmech jsme šli na start my, muži. Vloni 5. místo, letos velice vydařený útok s malým zaváháním na rozdělovači, ale Alda Ondrovi pomohl a byl z toho čas na průběžné první místo - 16,12. Čekali jsme, kdo by nás mohl ještě ohrozit. Reálná hrozba byli kluci z Odrlic. To se potvrdilo, ale na nás to nestačilo, takže Odrlice brali 2. místo. Třetí byli kluci z Dolan.

Po útocích následovala nalívačka. Do té bylo přihlášeno přes dvacet týmů. Za nás jsem se účastnil já, Béda a Filas. Šli jsme na start až ke konci a čekání bylo dlouhé. Upřímně řečeno, do mokrých hader se mi vůbec nechtělo a byla mi v nich pěkná kosa. Na startovní čáře šly však myšlenky na zimu bokem. Po odstartování jsem se rozběhl ke koši, který jsem popadl ani nevím jak, a už jsem se zase máchal ve vodě. Béda však nějak ne příliš elegantně vytahoval savici, ta mu proklouzla a byl z toho čas někde k 9,90, což stačilo na 5. místo a dostali jsme flašu vína. Za první místo z útoku jsme obdrželi soudek piva a klobásovou panenku.

Jirka

Fotky z Trusovic.