Medlov - pohárovka, 28.4.2012


Začátek nové soutěžní sezóny byl pro náš tým mužů v předstihu plánován na 5. 5. 2012. Avšak Aleš nám neznámým způsobem přišel na to, že 28. 4. 2012 se koná pohárová soutěž v Medlově u Kroměříže. Nelenil a začal skládat tým na letošní premiéru. Bylo zřejmé, že má v úmyslu otestovat nové lidi a nové posty v naší sestavě. Nakonec se podařilo dát dohromady šest lidí a Aleš zavelel k výjezdu na soutěž. Sestava to byla vskutku neobvyklá. Já jsem se chystal na premiéru na koši, Alda vzal spoj, Filip za strojem, volná pozice pro pomocníka od konkuretů byly béčka, Zdenda šel rozdělovač a chlapci Vyhnalovi běželi proudy s upřesněním - David vlevo, Radek vpravo. Od počátku byl jasný cíl, s jakým jsme na soutěž jeli. Šlo nám prostě a jednoduše o to, zaběhnout si po zimě v poklidu pohárovou soutěž s testem nových pozic, ještě před výjezdem na první Tohatsu fire cup. No Aleš pochopitelně pomýšlel na slušné umístění někde ne úplně na špici, ale v popředí. Myslím že začal střízlivět ze svých očekávání hlavně po zhlédnutí některých konkurentů a také poté, co jsme si vyzkoušeli před naším pokusem koš na sucho (no jak to říct, ...jistota vypadá jinak a hlavně při ni nepadá savice závitem na beton). Co se týče nervozity, nevím jak na tom byli ostatní, ale Aleš prozradil, že je nervózní vždycky, já jsem pocítil nervové otřesy po zhlédnutí prvního týmu - domácího Medlova a jejich košaře, který chudák, nasazoval koš na dobrej pátej pokus a asi po 10sekundách.

Nu což, bylo třeba odlehčit atmosféru, vyhlídnout si béčkaře, který byl nakonec uloven z týmu Radkovy Lhoty a začít se přiměřeně soustředit na vlastní výkony. Na start jsme šli jako osmnáctí. Dost týmů před námi zaběhlo slušné časy a tak jsme k tomu přistoupili v poklidu, ale zodpovědně. To už jsme šli chystat základnu a já ještě mírně pocuchal Alešovy nervy mým nacvičováním nasazování koše na savici položené na stroji, když už všichni chtěli jít za čáru. :) Usoudil jsem také, že to, co dělám, není přínosná věc a odebrali jsme se tedy na start. Od této doby už jsem nevnímal nic okolo sebe, jen jsem civěl na koš a po odstartování jsem se modlil, aby se mi nezamotali nohy nebo abych neminul savici jako při nácviku před pokusem. Ani nevím jak, koš se ocitl na závitu, zatočil jsem a už jsem ho házel do kádě. Ku spokojenosti jsem savici nepustil v kádi z rukou a už jsem slyšel stroj na plné obrátky. Zrak jsem klopil stále do vody a kontroloval jsem, jestli máme ještě co sát. V tu chvíli už Alda zvedal savice nad hlavu a já věděl, že máme sestřeleno. Upřímně... bylo mi naprosto jedno, co svítí na časomíře, poněvadž mou výhrou bylo, že koš stále držel na závitu. To byl závěr mé premiéry a už jsem mohl začít řešit čas, který se zastavil na hodnotě 18,00 (PP), (16,61 LP). Alda se jen ušklíbl, ale myslím, že to byl takový smířlivý úšklebek, jako že co se dá dělat, lepší než drátem do oka. Hned projel očima časy týmů, které šly před námi a zavelel "myslím, že je čas jít na pivo". :) S teplým pivem a studenými klobásami jsme ještě sledovali doběhy dalších týmů a ke konci jsme se šli mrknout na celkový výsledek. Dvanácté místo na úvod sezóny bylo nadobro připsáno nám, a tak jsme se mohli rozloučit s věčně veselými kluky z Domamyslic a odfrčeli jsme domů. Ještě zbývá dodat, že první byla Radkova Lhota (15,47), druhé Domamyslice (15,73) a třetí Malhotice (16,25). Celkem se účastnilo 22 týmů mužů a 5 týmů žen.

 

Jirka

Fotky najdete na Rajčeti. :)